Monday 21 November 2011


Jeg har ikke så mange å levere ønskeliste til, men det er mange ting jeg ønsker meg hos meg selv, sånn til senere, når jeg blir rik. Aller mest ønsker jeg meg maling og sparkel og en arbeidslampe. Jeg ønsker meg en stor pose med Mariannedrops. Og så ønsker jeg meg dette:

1. Bok: Kids rooms in Paris. Jeg ønsker meg alle de andre bøkene fra édition PAUMES også.
2. Et kamera som sier mjau!
3. En tipi til Pavel og Dina. 
4. String soft, to stykker. Powder til stua og nude til kjøkkenet.
5. Denne måneklokka som jeg fant på Etsy. 
6. Mood sofabord fra Bolia, helt perfekt. Dette sparer jeg og kjæresten til, så i stedet for å kjøpe julegaver til hverandre i år legger vi av penger til dette. 
7. I stedet har jeg bare ønsket meg en bitteliten ting fra kjæresten min: kattetote!

2 comments:

  1. fint! jag vill också ha en kamera som säger mjau och en månklocka fast i silver! och jag har faktiskt precis köpt en katt-tote (fast denna http://www.etsy.com/listing/85979815/cat-tote-bag) samt idébok med pushoden! vi är bra lika :)

    ReplyDelete
  2. Vi må ha kattetote og kattekamera og gå rundt i oslo og si mjau mjau mjau!

    ReplyDelete