Wednesday 14 December 2011

Jeg har helt glemt av alt dette. Internettet, at jeg blogget litt, at jeg leste andres blogger, og at det fantes noe som heter twitter. Jeg har bare brukt tiden min til så mye annet, ting som har ventet på meg og som måtte gjøres, ting som er kjedelige der og da men som kommer til å gro fram til noe spennende og gøy snart. Men jeg gidder ikke beklage det, at jeg ikke har vært her på en stund, for sånn er det jo bare.

En annen ting er at det er vanskelig å blogge uten digitalkamera, og enda vanskeligere når jeg ikke har hatt råd til å framkalle bilder siden i sommer. Heldigvis har jeg photobooth på macen, og jeg ville vise fram denne herligheten som ble med meg i kofferten når jeg var hjemme hos mamma i nord sist helg.

Den oransje brødboksen kjøpte jeg på loppemarked da jeg var 16. Jeg bodde på hybel med bestevenninnen min, og vi spleiset på de 20 kronene den kostet. Når vi flyttet hvert for oss trakk vi lodd om den. Jeg fikk boksen, hun fikk den blomstrete badevekta.

No comments:

Post a Comment